četvrtak, 3. siječnja 2013.

Anđeo boje zemlje



Sanjala sam anđela boje zemlje
Koji sanjao je mjesto mene san
Ležeći na žutom lišću jesenskom
Sa mnom je sanjao vedar sunčan dan
Oko nas letjeli su leptiri
 Vjetar je u granama sakrio svoj šum
Sjene su obličja mijenjala svaki tren
Čekao nas je napušteni stari drum
Sanjala sam anđela boje zemlje
Ispremiješan bio nam je dah
Vrio je život duboko ispod nas
Iako sve jednom bit će zemaljski prah
Mi pjevali smo skupa u jedan glas
I orila se pjesma kao daljine zov
Ispod spuštenih vjeđa plavio se dan
Nebo vedro bilo nam je krov
Pjesma provukla se kroz san
Sanjala sam anđela boje zemlje
Odmarao je svoja krila
Sa mnom sanjao zajednički san
U njemu sam bila vila
Nebeske smo gradili dvorce
Sjajne kule gdje caruje vjetar znan
Ličili smo na neumorne tvorce
Koji u stvarnost uobličuju svoj san

Nema komentara:

Objavi komentar