subota, 14. siječnja 2012.

Prepoznavanje

 

Ćutiš li moju čežnju
ti prijatelju mog životnog puta
zaboravili smo sve što smo znali
pa u snu nekom živimo
od života do života duša nam luta
pri rođenju sjećanje nam ukrali
zadaću odrađujemo iznova
u mreži rasplinutih snova
 
 Znaš li moj životni druže
da sreli smo se odavno
gdje raste i trnje i ruže
a oko nas ptice sudbine
neprestano kruže

Slobodna volja veliš
svatko sudbinu bira
ali ja još uvijek
sljepljujem svoja pokidana krila
dozivaju me iz daljine slutnje
pregažena stoljeća oko mene plaze
zato sam puna šutnje
Iako koraci mi sa tvojima gaze
 
 grliš me u tišini
zagrljaj prisni...znani
onda me u rosna jutra vodiš
suze ostavljaš po strani
a ja nosim u sebi tisuću pitanja
sa zvijezde sam potekla
ne gledaj moja saplitanja
tvoja suza mene je opekla
ćutiš li moju čežnju
Iza zavjesa opsjena što diše
otkucajima naših srca
 stihove ove
o tebi i meni...piše..
 
 sakupila sam raznobojne bisere
kroz stoljeća mnoga
uvijek tražeći sebe
uvijek tražeći tebe
u osmijehu Boga
grlio si me bezbroj puta
nekad bio mi brat.. majka... dijete
otresao sijedu vlas sa mog kaputa
ispraćao me sa puno sjete
snove smo mnoge zajedno odsanjali
 mnoge  nanizane živote
ali još uvijek dosta mi nije
tvojega srca dobrote
 
Kad sretnemo se opet
ružu žutu u zapučak stavi
možda ona stanice preživi
maslačak..zelenu travku
u krajolik sivi
zagrli me u vjetrovitim noćima
jer naše se duše neprestano sreću
prepoznavajuć se u očima

Nema komentara:

Objavi komentar